سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امکان کنترل و نظارت بر لوازم‌خانگی ال‌جی با قابلیت تشخیص صدای اپلیکیشن ThinQ


 

  • امکان کنترل و نظارت بر لوازم‌خانگی ال‌جی با قابلیت تشخیص صدای اپلیکیشن ThinQ

    به‌این‌ترتیب کاربران با برنامه ThinQ به‌راحتی می‌توانند دستورات صوتی خود را اجرا کنند. برای راحتی کار در خانه‌های هوشمند این برنامه امکان به‌روزرسانی لحظه‌ای را فقط با یک دستور صوتی برای تمام دستگاه‌های متصل ال‌جی ارائه می‌دهد. کاربران از طریق این برنامه می‌توانند زمان تمام شدن کار ماشین لباسشویی را از سر کارشان بررسی کنند و دمای هوای اتاق را وقتی به سمت منزل در حال رانندگی هستند بدون اینکه توقف کنند و به گوشی نگاه کنند تنظیم کنند.

    برنامه ThinQ اطلاعات و ویژگی‌های محصولات را اطلاع‌رسانی می‌کند و هشدارهایی درباره نگهداری و رفع مشکلات احتمالی وسایل به کاربران ارائه می‌دهد. از برنامه بپرسید که "قابلیت خودکار دستگاه تصفیه هوا چطور کار می‌کند؟" یا"معنی چراغ زرد روی یخچال به چه معناست؟" تا برنامه سریعاً پاسخ این سؤالات را به شما بدهد. این برنامه فقط این قابلیت را ندارد که به سؤالات متداول شما پاسخ دهد بلکه می‌تواند خلاصه‌ای از فعالیت‌های اخیر دستگاه را به همراه نکاتی مفید به شما ارائه دهد.

    Alice Ryu رئیس بخش لوازم‌خانگی و قسمت هوشمند سازی محصولات تهویه هوای ال‌جی می‌گوید: ال‌جی با ایجاد یک اکوسیستم هوشمند یک زندگی راحت‌تر را برای شما فراهم می‌کند و این در حقیقت چیزی است که امروزه بسیار زندگی ما را تحت شعاع قرار داده است. ما با افزودن قابلیت تشخیص صدا از طریق موبایل توانسته‌ایم یک اکوسیستم هوشمند در خانه ایجاد کنیم که اولویت آن راحتی است.

    برنامه بهبودیافته ThinQ از این ماه کار خود را در کره آغاز می‌کند، در آخرین فصل در امریکای شمالی عرضه می‌شود و از سال بعد در اروپا قابل‌استفاده خواهد بود. از بازدیدکنندگان IFA 2019 دعوت می‌شود تا از 6 تا 11 سپتامبر با مراجعه به سالن 18 در Messe واقع در برلین از عمده‌ی راه‌حل‌های هوشمند خانگی ال‌جی بازدید کنند و با پیوستن به هشتگ #LGIFA2019 آخرین فعالیت‌های LG را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند.

    2121